Analiza Izbliza

Analiza izbliza je skup likova i karaktera koji su oživljeni putem autorskog teksta, glazbe i naivnog, ali dovoljnog vizualnog identiteta. Cilj mi je bio utjeloviti njihovu karakterističnost (stanje duha) ili pak karakterističnost one pojavnosti za koju se izdaju. Isto tako svaki razotkriva paterne (melodijske, harmonijske, tekstualne, emocionalne) i motive koji su toliko predvidivi, a opet nepogrešivo efikasni u smislu prijemljivosti kod prosječnog slušatelja. Duboko zapisani u kolektivnu podsvijest ovih prostora.

Svaki od njih izražava i ukazuje na nešto nešto pa bih ih mogao nazvati i svojim alter egoima.

Analiza izbliza je humor lišen patetike i usiljenosti, "gega i grimase", lišen je želje da bude općenito prihvaćen i shvaćen i prigrljuje svoju usamljeničku sudbinu. Cilj je oživjeti i utjeloviti, nipošto ismijavati, jer ismijavanje je u odnosu na ono što jest smiješno, kao arogancija u odnosu na samopouzdanje.

Za "oživjeti" lik potrebno ga je poštedjeti svoga stava o njemu i u izrazu i u nastupu. Upravo je to ono što Analiza izbliza nastoji. Jednostavno, glupiranje nije smiješno jer je realnost koja varira od komične do tragične dovoljna i nenadmašna, ako smo u stanju uočiti detalje i principe.

* za gledanje klik na sličicu

 

 



Novi singl Suada Krasića Mustanga uz gostovanja velikog Nemanje Horvata (Sufet Ibišević, Irfan McNemmeth, Daniel Gross) te legendarnog kanadskog pijaniste LeShawn Ramseya, čija je majka rodom iz Mostara. Sve prati sastav Uragan iz Sanskog mosta.
Ponovo je to izdanje Boractona u koprodukciji s Aether recordsom iz Ottawe.
Pjesma govori o tome da olovka nije penkala niti je nanula sandala odnosno o samoprihvaćanju. Poruka je jasna; one ne tako izgledom i pameću obdarene žene ne bi se trebale zagledati u upravo takve muškarce i obrnuto. Tada, kako kaže Suad, ne bi bilo ni zavisti, ni prijezira ni ratova. Treba biti svjestan sebe i svojih gabarita.
Suadova suverenost iznosi do sada možda i najljepše note u njegovu bogatom dosadašnjem stvaralaštvu. I ovaj put mu se smiješi Efendijina žica, koje kaže da više ne broji.

kreirao: dP

 




Jubilarna 1750ta klapa i 70 milijunti registrirani član Tonći Bušina! Ali posebni su još po nečemu! Iz Njemačke su i druga su klapa na svijetu koje niti jedan član nema glavu!
Tonći kao i svi ostali članovi pjeva od svoje 39te godine, ali on uz to i svira gitaru te kako sam kaže, od prve zna odsvirati nekoliko pjesama napamet. Zna i nekoliko akorda.
Dečki su, kao veliki i izraziti domoljubi aktivno sudjelovali i u Domovinskom ratu, šaljući iz Njemačke razglednice, čizmice, gumene bombone i ostale potrepštine.
I sada, kada narod hrvatski klone duhom, ovi vlasnici dva lanca trgovina poručuju ono jedino bitno:"Zemju jidi, nimaj ništa, noge, ruke ni ognjišta, al` kolivka nek se uvik ziba, Hrvat kad si šta ti više triba!", upućujući dobro na nebitnost obrazovanja, kulture, standarda, osjećaja društvene pravde, općeljudskih vrijednosti, inteligencije.
Na konceru "Zavit Hrvatski" našla se sva društvena elita i visoki uzvanici, od premijera, bivšeg premijera (dopust), predsjednika Republike, ministara, naših najboljih sportaša (naših najvećih ambasadora), estrade, svijeta biznisa, itd.
Svi su oduševljeno zapjevali Kolivku, pjesmu o junaku koji biva ostavljen od supruge, ali prihvaća malog tamnoputog dječačića kojeg mu ova pošalje iz Amerike kao svog, odnosno našeg.
Nakon koncerta do ranih jutarnjih sati trajao je after, gdje je razgaljeni Tonći rekao kako je izgubio opkladu, tvrdeći da se neće pojesti svih 80 janjaca. Goste su zabavljali Marko Mirković Tetejac, grupa Skladište, Dževad Ešlić te Dušan Šumadinac, koji je izazvao pravi delirij.
NAPOMENA: Ako tijekom slušanja osjetite emocije ushita ili vam dođe misao :"Pa ovo je lijepa pjesma", to je normalno. Produkcija Boractona zna kako se to radi. Ali ipak pokušajte obratiti pozornost na nešto drugo.
tekst: Bojan G. i dP

kreirao: dP


 



BORACTON s ponosom predstavlja novog izvođača! Iako već afirmiran i naveliko poznat, Stefan se odlučio potpisati ugovor s najmoćnijom izdavačkom kućom te time napraviti dodatni iskorak na vlastitom putu dosezanja nebeskih visina. Inače jedan od prvih potpisnika zagrebačko - sanfranciskovske konferencije, u ovoj bezvremenskoj izvedbi pjesme „Oprosti mi što si bila s njim“, stavlja akcent na položaj modernog muškarca, promičući se tako u svojevrsnog antipoda Diane Rogoz Vučković. Ona, ogledni primjer ideje suvremene žene, iznosi u svom „Inženjeru“ koncept novog, mobitelom čipiranog muškarca, s izrazito malim dozvoljenim radijusom kretanja. Uvijek tu, spreman da ispunjava zahtjeve i prihvaća krivnju, sada s novim entuzijazmom uz svoje standardne, obavlja nekad „ženske“ poslove kuhanja, peglanja, a oni napredniji i dojenja. Konačna verzija (koja se već lagano pojavljuje), neće više niti osjećati sram pred pripadnicima istog spola zbog sveg ranije navedenog, već će s ponosom isticati sve ono bi njegovom primitivnom pretku nezamislivo. Ipak, još uvijek dominira nesavršena verzija - srameći muškarac. Onaj iza čijeg svakog poteza stoji direktiva žene (mora otići ranije, ne može dugo, ne može danas ni sutra) , no on to pred ostalim pripadnicima istog spola marljivo skriva, izrazito kreativno smišljajući razloge za ne moći (ima nekog posla, sutra mora završiti nešto, sestrična je bolesna, hladno mu je, prevozi paradajz). Ako ne direktna, onda svakako tiha (može, ali ako ode snosi posljedice, biva kažnjen - „to su i tvoja djeca, a već drugi put ove godine te nema više od sat vremena“). Taj fenomen (princip) otkrio je ruski psiholog Ivan Pavlov te se smatra utemeljiteljem klasičnog uvjetovanja. Klasično uvjetovanje se smatra najjednostavnijim oblikom učenja koje nastaje uparivanjem podražaja koji izazivaju refleksne reakcije. Stefan zorno prikazuje do kamo može ići ponižavanje sebe i muškog roda, žanr davno uspostavljen, a ispostavilo se i profitabilan. Muškarac mazohist učinit će sve da zadrži ili vrati objekt svoje želje te u tome neće imati ama baš nikakvih kriterija. Od klečanja, sklapanja ruku i jecanja do nuđenja vlastitog života, sve imovine, itd., itd. Stefan je do sada otišao najdalje, toliko daleko da ga rodbina i prijatelji zadirkuju nazivajući ga psećom glavom - aludirajući da već pomalo počinje poprimati pseće crte lica. Stefan uz smješak kaže da na to nema komentara, govoreći da je na šalu uvijek spreman sve dok u njoj nema zlobe. Pjesma „Oprosti mi što si bila s njim“ govori o muškom stvorenju, koje je potpuno svjesno božanstvenosti one koju želi, ali i vlastite ništatnosti. Podrazumijevajući nepogrešivost željene, ispravno zaključuje da njena nevjera ne može biti i njena krivica, već naravno njegova. Možda, da je bio bolji, ne bi nju natjerao na taj čin. Sada ona, prisiljena na nešto takvo, pati. Stefan moli za oprost, pokušavajući je navesti da se prisjeti trenutaka sreće, vremena kad je sve bilo na svom mjestu. Vremena kad je donosio frizbi kojeg je ona onako zanosno bacala. Stefan se, moleći za oprost, nada da će opet biti tako. Međutim ako ne, možda neka druga čuje njegov vapaj i poželi ga udomiti.

Tekst: Dragan Maksimović

Glazba: Živojin Joksipović

Produkciju potpisuje sveprisutni Lukša Sestroš, a aranžman nezaobilazni čudotvorac Mate Ćeljo.

kreirao:dP

 




Povratak legende! Najznačajniji potpis ikad stavljen na ugovor Boractona!

Mute u jednom od svojih antologijskih i najblistavijih izdanja.

U jednoj pjesmi sa svojim timom autora i producenata (Đurđe Starčević, Milo Dujmović i po prvi puta kao producent klavijaturist i gitarist, renomirani i sveprisutni Lukša Sestroš), spojio je sve najznačajnije motive i stilove koji su ga pratili kroz karijeru. Sve se dogodilo spontano, u jednom danu. Legenda još jednom potvrđuje i opravdava naziv legenda, legendarnom izvedbom.

kreirao: dP

 




Mega hit Anđelka Danilovića, lutalice, filozofa s dušom i jedinstvenog narodnog pjevača, velike zvijezde bivše Jugoslavije.
I u ovoj pjesmi Dasa obrađuje svakodnevne teme o kojima razmišlja svaki normalan čovjek (tko sam, zašto postojim, pitanje smisla, dualnosti, zen pitanje koji je zvuk jedne ruke koja plješće).Vjerovatno pogrešno, zaključuje ipak da je bez uzvraćene ljubavi ništa. U pripremi je i album pod nazivom Ispovijesti, referenca na Dasin veliki teloški, moralni i filozoski autoritet, svetog Augustina.

Poznat po osebujnom stilu i refleksivnim tekstovima, Anđelko i ovaj put osvaja srca publike od 7-77, puneći dvorane i stadione. Prosjak je, kaže, autobiografski.

BoracTon produkcija.

kreirao: dP

 




Sedmerostruki dobitnik Porina i uz Đonija Stipeta Ničea te Ninje Bilana osamdeseterostruki osvajač prve nagrade stručnog žirija te stočetrdeseterostruki publike na šibenskom festivalu. BoracTon s ponosom donosi već afirmiranu i naveliko slušanu (na Youtube u samo nekoliko dana 3 miliona klikova), ali ipak potpuno novu skladbu Tonćija Bušine i klape Prć - Kutinice teci brže. Tonći se, po uzoru na svoje pjevačke idole, izdvojio iz same klape, no kao i prije zajedno nastupaju. Taj je potez sam Tonći nazvao brendiranjem. Nakon polemika i osporavanja onih koji tvrde da se njihova popularnost temelji isključivo na tome što nemaju glave pa su vizualno atraktivni, Kutinice teci brže to u potpunosti demantira.

Ovaj put i kritika uzmiče pred moćnim višeglasjem, fantastičnim aranžmanima te suverenom i goropadnom izvedbom samog Bušine. Kao što kaže veliki kritičar (poznat po činjenici da, uz određenu naknadu, rado unaprijed piše hvalospjeve o savršenom izvođaču i maestralnom koncertu, iako će koncert naposlijetku biti odgođen), konačno imamo nešto domaće, dalmatinsko - a svjetsko. No, nije zlatko sve što sja. Motiv Kutinice, odavno je bio inspiracija mnogima. Grofovi Erdody, zadivljeni ljepotom, ovdje su sagradili ljetnjikovac. Kaže legenda da bi se Tomo noću iskradao, sjeo u kajak i plovio do Siska te tako jedne noći iznenadio Turke i zaustavio njihov pohod na Beč.

Klapa Prć, na proputovanju, potpuno se slučajno zatekla na ovom prostoru. Nakon što su i sami vidjeli rječicu, opijeni čarolijom, nisu htjeli nastaviti putovanje pa je koncert u Hamburgu morao biti otkazan. No nisu zažalili, kažu. Naprotiv, zapanjeni prizorom, kao nahođeni nadnaravnom silom (što ne isključuju) sjeli su u obližnju slastičarnu (popularna Kira) te instinktivno i u pet minuta napisali ono što se već sada može nazvati antologijom. „Tisuću sam puta gledao more, čak i ocean, no nikad nisam osjetio ništa slično“, prisjeća se alfa i omega klape Ljeposlav Stipčić. „Ima ovdje nešto vanzemaljsko“, kazao nam je već toliko hvaljeni Tonći. Samo se Dare Mišura našalio kazavši: „Sve je to lipo, al ja san već ogladnija“, na što su ostali članovi, metaforički rečeno, popadali od smijeha. Dečki su se raspitivali o nekretninama na prekrasnim gojilskim padinama, razmjenili kontakte te nakon 6 dana, duševno nahranjeni i napojeni, krenuli dalje.

Svoja su iskustva o kraju i ljudima tog kraja zabilježili u pjesmi, što je najbolje rekao Dare, opet se našalivši: „ Nemoj nas da pričamo, mi najviše kažemo pismon.“

Pjesma Kutinice teci brže postala je himna Moslavine, ali i Siska, zbog prije spomenutih razloga. Sad su svake krstitke, svatovi, svako kolinje, ali i gradska svečanost nezamislivi bez nje. I bivše i sadašnje gradske vlasti, znakovito, drže desnicu na srcu dok Kutinica (kako je od milja zovu) svira.

Pjesma je dovela i do sitnih kontroverzi na nacionalnom planu te su se ljubitelji Miljacke žalili na zapostavljenost. Bilo je i radikala koji su im poručili neka onda idu (ili se vrate) tamo gdje je Miljacka, jer ovdje teče Kutinica. No, sve je ubrzo zaboravljeno.

Produkciju potpisuje sveprisutni Lukša Sestroš, aranžman čudotvorni Mate Ćeljo.

kreirao: dP

 




Đuka Bunčić i svjetski tamburaški dream team, u suradnji s BoracTonom, predstavljaju hit "bombu" Kajak kanu. Đuka je okupio fantastičnu ekipu glazbenika od primaša Helmuta Werzoga, preko genijalnog Lee Chowa na braču, Denzela Browna na berdi pa do Daria Antonellija. Pjesma je snimana u Francuskoj u studiju Kanala 1, miks i programiranje te acc. gtr i klavijature-sveprisutni i renomirani Lukša Sestroš, mastering - Abbey roadu. Kao reakcija na mnogobrojne bluzere u ovom dijelu svijeta, u Sjevernoj Americi pojavila se tamburaška kontrastruja na čelu s legendarnim Stanleyem Houstonom. Denzel Brown imao je čast biti dio njegovog projekta Tambura `n roll with heart and soul. Kajak, kanu govori o već poznatom i priznatom motivu "šljive", uvijek prisutne u zdravom sportskom i kompetativnom kontekstu - tko je više popio. Stara disciplina, koja je i danas, poput lakmus papira, nepogrešiva indikacija muškarca i nemuškarca. Pandan Parmenidovom konceptu bića i nebića. Đuka najteže i najdublje teme ponovo približava "malom" čovjeku.

kreirao: dP

 




Jedina sačuvana snimka velikog Gojka Brankovitza iz 1932. godine, u vrijeme njegove najveće popularnosti. Antologijska izvedba iz ciklusa "Balkanskom cestom", kao da sadržava svu silinu patnje koju će nedugo zatim proći kao žrtva holokausta. Spletom okolnosti preselivši sa svojih moslavačkih brega (Šartovac, nedaleko od Kutine) u Vojvodinu, vrlo brzo ulazi u umjetničke krugove okupljene oko Laszla Poganyja, velikog pjesnika mađarskih korjena, koji neupitno snažno utječe i na Caneta. Laszlov miljenik ubrzo izdaje zbirku poezije "Ladanjska veče" s kojom ne postiže značajniji uspjeh. Međutim, na nagovor Danila Pejovića, snima jednu od pjesama (Tuga me odneće), pjevajući te svirajući violinu, koju je učio još od malih nogu od svog voljenog i uvijek spominjanog djeda Nikole. Srijem, Banat i Bačka bivaju pokoreni kao nikad u povijesti, ali ne od Mađarske, Otomanske ili Habsburške čizme, već milinom tonova i riječi, bezvremenskim Canetovim izvedbama. Govori se da bi u jednom danu ponekad nastupao i do 13 puta. Slava se ubrzo proširila i na ostale dijelove Kraljevine SHS (od 1929. i Kraljevine Jugoslavije), ali nikad nije stigla do njegove najdraže i neprežaljene Moslavine.

Riječi Ljubinka Perića, iako davno izrečene, filigranski precizno opisuju Gojkovu dimenziju "...mnogi će svirati, pisati i pjevati, ali samo će rijetki imati Canetovu dušu...".

Intrigantan je podatak njegova fasciniranost Kaneovom i Fingerovom kreacijom, superjunakom Batmanom, koji se spominje i u pjesmi nastaloj godinu dana nakon prvog, stripovskog pojavljivanja istog (DC Comics, 1940.).

Pjesma Vrati mi se kada me ostavljaš, posvećena je velikoj ljubavi njegovog života Irini Kiljenko-Žikić, s kojom nikada nije ostvario život o kakvom su sanjali, zbog neprikosnovenosti njezine plemićke obitelji koja Caneta nije željela prihvatiti. Voljeli su se tajno, epski, kao dvoje iz njegove omiljene priče o Orfeju i Euridiki. Židovskog podrijetla, svoj život tragično završava 1942. u Treblinki, kao žrtva nacističkog zvjerstva i svjetonazora. Kao što netko reče, tamo je odsvirao svoju posljednju romansu.

tekst i glazba: Gojko Brankovitz Cane

klavirska pratnja: Svetozar Borojević Mihailoski

kreirao: dP

 




BoracTon je nakon 14 godina sudskih sporova ostvario pravo na izdavanje ove antologijske predizborne, izborne i post izborne narodne ljepotice.
Pošto je masa organizam koji proždire i asimilira (naročito individualnost), u podsvijesti joj je činjenica da se neće vječno imati što za proždirati. Stoga se, u navali briljantnosti, dovela do ideje da samu sebe podijeli na dvije naoko nepomirljive krajnosti. Tako zadovoljava svoju stalnu glad za proždiranjem, a može biti sigurna da neće nestati činjenicom da je sve proždrla. Odnosno, kako bi tužno bilo biti ustaša da nema četnika i obrnuto....
Ovo je priča o jednoj ljubavi (ne ni toliko zabranjenoj, dapače), priča koja nasljeduje mit o Harmoniji - kćeri Aresa i Afrodite, priča koja potvrđuje Heraklitovu tezu o jedinstvu suprotnosti, priča čiju je poantu narod sažeo u divni aforizam "`ko se tuče taj se voli". Priča o toleranciji, o legitimnosti naoko neobičnih težnji, priča o seksualnosti.
Divna, ljudska i topla priča o jednom vremenu i prostoru....
Gostuju: "Šumadijski trubači", tamburaški sastav "Derani"" i KUD "Šogorice".

BoracTon produkcija.

kreirao: dP

 




Najava novog singla velikog kantautora i novog albuma u izdanju BoracTona!
Gibelli i ovaj put očarava svojom vizijom brakorazvodne parnice (Robert Bakić, Perkovci Times). Iako i sam autor priznaje da zaista ne zna o čemu se u pjesmi radi, prekrasne metafore i poetičnost daju slušaocu specifičan osjećaj dubine i nedokučivosti kakvu nam uvijek i iznova pruža Gibelli.
Kaže da vjerovatno ne postoji čovjek na svijetu, koji se bar jednom nije osjećao kao carsko meso, zamotan u novine.
Sponzori: C com, Alfa Julia, Ministarstvo kulture, BWV, VW, IMA, Splitsko - dalmmatinska županija, Požeško slavonska županija, Sisačko moslavačka županija, Primorsko goranska županija, Ministarstvo obrazovanja, Ured Predsjednice Republike Hrvatske, Brodogradilište "Uljanik", HGU, HBK, Radio Antena.

kreirao: dP

 




Veliki ljetni hit u izdanju BoracTona!

Inženjer je nastavak izrazito uspješnih pjesama "Sebi dovoljna" i "Moj si rob". Diana, uz fantastičan zvuk (u produkciji sveprisutnog Lukše Sestroša) te energičnu i suverenu izvedbu i ovaj put progovara o gorućim problemima društva. Muška prava, o kojima se tako malo govori i problem emancipacije modernog muškarca, objelodanjuje bez zadrške sama Diana. Inženjer je utjelovljenje istog, muškarca koji šuti te revno i u tišini podnosi teškoću obespravljenosti. Inženjer je muškarac koji daje sve od sebe da bi zadržao voljenu ženu, služeći se svim mogućim sredstvima, od pegle, veš mašine, flašice, pelena, itd., itd. , pokušavajući doseći pred njega postavljen (nedostižan) ideal - modernog. U korijenu njegove želje je strah, koji voljena u njemu izaziva, baš poput poroka izazivajući u ovisnost te ga suptilno i inteligentno ucjenjujući. On zaista vjeruje da bez nje ne bi preživio niti dana, a tu je još i ucjenjivanje djecom, itd. Diana, zagovornica Zagrebačke konvencije, poziva na gradjansku dužnost i akciju. U kolikim obiteljima se događa ovakva vrsta nasilja, iako se o tome ne govori. Između ostalog, inženjer progovara i o nekorektnom odnosu prema nacionalnim manjinama.

kreirao: dP

 




NAPOMENA: Ovo je šala u kombinaciji s prosvjetnim djelovanjem. Mole se poštovani slušaoci da se ne koriste nelegalnim kopijama na krstitkamama, u svatovima niti na prvim pričestima. Drugo može.
BoracTon s oduševljenjem predstavlja ultra-mega hit Bobana Milanovića i Hopa Cupa benda - Herkul Poaro. Boban, obožavatelj akcionih filmova i krimića, nadahnut jednom od epizoda u kombinaciji s novogodišnjim raspoloženjem, ispisuje jednu od najljepših stranica svog umjetničkog djelovanja. Nakon što se devedesetih proslavio kao pjevač nacionalističkih pjesama u Krajini, izdaje svoj prvijenac "Kurbla, burma, jen`, dva, tri". Puni klubove i dvorane širom bivše države, ali u zadnje vrijeme posebno u RH. "Iako smo prvotno naišli na blagi otpor, sve je izgledniji koncert u Pulskoj areni, zahvaljujući peticiji i inicijativi građana. Koncert se planira za peti mjesec, a sudeći po interesu, održat će se dva koncerta u tri dana." Vaš BoracTon.

kreirao: dP

 




BoracTon s razlogom predstavlja mladog Božu Pupca iz Orlovog Polja (sada živi i djeluje u Zagrebu ) s pjesmom Apostol, u kojoj proročki i kirurški precizno sažima sijaset osobina i vještina potrebnih za prosperitetan i lagodan život na ovim prostorima.
Pupac predstavlja mladića koji ima sve što je potrebno da ostvari hrvatski san. Ukus, koji dijeli s većinom, nužno potrebnu probitačnost i odlučnost, osobine alfa mužjaka te tetka koji je simbol solidarnosti i sigurnosti. Društven i opušten, bez suvišnih razlaganja ali ni realne sposobnosti za to, taj mladić biva bezuvjetno prihvaćen od okoline, omiljen i uvažen, udijeljujući istu sigurnost onima koji ga okružuju, koju tetak daje njemu. Pupac, suprotno od Turgenjeva ili Ljermontova ili romantičara uopće, predstavlja model antiromantičnog junaka, koji nikako ne završava tragično (vjerovatnije u Saboru), koji ne nailazi na otpor već na prihvaćanje gdje god da se nadje (svatovi, moto susreti, koncert omiljenih izvođača, sjednica vijeća, itd.) Pupac nesebično daje formulu mentalnog i fizičkog zdravlja, pozivajući na viđenje i doživljavanje svijeta, koje ovdje zasigurno garantira sreću. Božo je ugostio i velikog prijatelja i estradnog umjetnika Ćamiza, čiji stric (nekad slavni gitarist uspješnog heavy metal benda Strašila) svira i fantastičan solo na Apostolu.

tekst: Bojan G. i dP
kreirao: dP

 




Najmlađi član obitelji Boractona Draško Kokot! Poznati kralj zabave, partyja, predstavlja se s novim singlom Snjeguljica. Draško je zvijezda uzrasta vrtićke dobi i svih koji se tako osjećaju ili su im to spoznajni dosezi. Vedar, zabavan, simpatičan, savršen je za one momente kad se traži nešto brzo i veselo. Snjeguljica je ideal, takozvani kraj potrage, oko kojeg Sole "zuji kao komarac, tražeći njenu kapilaru", kao što sam kaže.

kreator: dP

 




Originalni snimak antologijskog hita uz gostovanje Nemanje Horvata te ansambl MaTV-a. Pjesmu su u novije vrijeme obrađivali Krešo Došlić-Prika, Jovica Perošević, Naum Fazetbegović, Dalibor Prohaska i dr. S nestrpljenjem se očekuje i strano, vijetnamsko izdanje i to duet velike zvijezde Hyunh Jin Wuna i kanadske dive Mie Topaz.
Sva prava pridržana od Boractona.
kreator: dP

 

 




Veliki hit Suada Krasića Mustanga, koji ga je lansirao u zvijezde i s kojim je dobio prvu Efendijinu žicu. Video spot u režiji Oskara Atamana nagrađen je Zlatnom kazetom, na Festivalu u Konjicu. U Turskoj pjesma još uvijek ne silazi s vrhova top lista, a Suad je pozvan da igra jednu od glavnih uloga u seriji Usahla ljubav.

BorcTon produkcija.

kreirao: dP

 





Napeta športska drama s elementima trilera.